Kreta kent geen crisis - Reisverslag uit Roumelí, Griekenland van Wieneke, Sander, Frederique, Yves - WaarBenJij.nu Kreta kent geen crisis - Reisverslag uit Roumelí, Griekenland van Wieneke, Sander, Frederique, Yves - WaarBenJij.nu

Kreta kent geen crisis

Door: Wieneke en Sander

Blijf op de hoogte en volg Wieneke, Sander, Frederique, Yves

14 Mei 2010 | Griekenland, Roumelí

Na vorig jaar is het ons erg goed bevallen om in het voorjaar op bezoek te gaan bij mijn ouders in Griekenland, dus dit jaar ook maar weer. Het weer is al lekker maar niet te warm (tussen 27 en 30 graden), het is niet al te druk en dus krijg je ook het leven van de Grieken mee. Yves is ieder ochtend naar het voetballen op het schoolplein gaan kijken gedurende speelkwartier, nou ja speelkwartier.....speeluur is een beter uitdrukking want les wordt er amper gegeven.

Verder hebben Frederique en ik dagelijks vers brood gehaald op de scooter, veel gezwommen en stranden bezichtigd.

• 25 Juni 2010 - 07:32

Sanne:

Wat grappig, ik krijg net een mailtje dat Sander naar Kroatië vertrekt... Leuk om deze site nog s terug te zien, heb veel gelezen en geschreven back in the day.
    Alvast een hele fijne vakantie in Kroatië en veel liefs uit Eindhoven

t Sanne