Dol fijn in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Wieneke, Sander, Frederique, Yves - WaarBenJij.nu Dol fijn in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Wieneke, Sander, Frederique, Yves - WaarBenJij.nu

Dol fijn in Nieuw Zeeland

Door: Wieneke en Sander

Blijf op de hoogte en volg Wieneke, Sander, Frederique, Yves

01 December 2004 | Nieuw Zeeland, Wellington

Zo daar zijn we weer. Waarschijnlijk wordt dit een van onze laatste berichten want we gaan lekker uitrusten...Wat???...ja je leest het goed we gaan lekker uitrusten.

Reizen door Nieuw Zeeland is mooi maar erg vermoeiend. De gemiddelde tijd om op te staan ligt ergens tussen de 06.30 en 07.30 uur. Dus wat hebben we besloten: We gaan nog eens 2 weken met onze klitsen in het zand liggen in Thailand. Effe uitslapen en knetter bruin terug komen. Moahahahahah!!

Terug naar New-Zealand. Hoe krijg je een toch al hyperactieve Sander nog actiever? Gewoon, je laat hem bungy-jumpen!! Van de hierbij vrij gekomen adrealine gaat hij helemaal stuiteren. Hij was echt niet meer te houden tot een uurtje of 12 s'avonds, daarna ging het wel weer.

Vanuit Queenstown zijn we door gekacheld naar Dunedin. Daar stond maar 1 activiteit op het programma, maar wel een hele belangrijke, voor Wieneke althans: de Cadburry chocoladefabriek bezichtigen. Na het buikjerond gegeten te hebben zijn we collectief nog ff gaan biossen.

In Lake Tenaka hebben we met onze billen de rugjes van een stel paardjes geschuurd. Ook leuk maar dat hadden we natuurlijk al eens eerder gedaan. Op naar Kaikora, de plek bij uitstek om met wilde dusky dolfijnen te zwemmen. Een erg coole en koele ervaring. Het water is er zo koud dat je je free-willy pas 2 dagen later weer kunt vinden. Dirk dolfijn vindt dat gezwem ook dol fijn. Als tropedo's schieten ze op je af om vervolgens allerlei buitelingen te vertonen.

Ach en aldoende hebben we 3 weken in het Nieuwe Zeeland omgekregen. Een zeer mooi, maar beetje prijzig land. Nog een paar weekjes en dan mogen we jullie allemaal begroeten, want 21 december om 09.30 uur zullen we voet op nederlandse bodem zetten.

  • 01 December 2004 - 09:00

    Roos:

    Dag meneer de buschauffeur met liefje,

    Dat gaat weer snel! het lijkt al;sof jullie pas weg zijn! Kan aan mij liggen! Geniet er dubbel van daar, hier is het koud en saai weer!

    Roos

  • 01 December 2004 - 11:52

    Sanne:

    bak en braad ze! tot over een weekje of 3 (time flies)

  • 01 December 2004 - 12:21

    Sander & Laura:

    Hey,
    Lijkt me een vreemde gedachten dat het einde weer in zicht komt. Geniet er nog van en ben benieuwd naar jullie belevenissen.

    Groeten

  • 01 December 2004 - 15:28

    Veerle:

    hoi sander en wieneke alles goed ik ben nu alwachten op jullie terug reis want ik hebben jullie heel erg gemist en op school heb ik alles vertelt dat jullie met eerste kerst bij ons bent ik kan niet wachten, wien en sander wat voor soort dolfijn was het, en wien wat is die wol van die laaste foto? en wien ik hou van je tot dan doei kusjes =xxx= veerle +rest + van de dieren

  • 02 December 2004 - 11:45

    Frans:

    Joepie alweer een bericht. Watjes nu al gaan uitrusten. Kun je toch doen als weer in Nederland bent, bij het MECC. Deze reis is voor de rest van je leven. Maar ik weet het Thailand trekt. Vooral de leuke meisjes (Katoewie).
    Ik heb me suf gezocht naar de gewenste file, nog niet gevonden. De PC laat me niet toe. (v...) klopt niet.
    Ik doe mijn best, mail eens heel precies waar ik moet zoeken.

  • 02 December 2004 - 22:00

    Monique (ex Collega):

    Heb jullie een tijdje niet gevolgd en lees nu al meer dan een uur jullie berichtjes en bekijk de prachtige foto's. Ons Sinterklaasfeest lijkt voor jullie naturlijk een compleet andere wereld! Ik verheug me op onze lunch ergens volgend jaar! Heel veel groetjes en geniet nog maar lekker.

  • 07 December 2004 - 12:59

    Marijke Hilt:

    Omdat wij, zoals jullie weten, misschien ook naar Australie gaan, heb ik jullie berichtjes nog eens gelezen voor evt. ideetjes. Zo avontuurlijk als jullie willen wij het niet maken.
    Geniet nog van de laatste paar weken en voor eind december : welcome back home!
    We nemen begin volgend jaar contact met jullie op.
    Groetjes, ook van Wim.

  • 10 December 2004 - 06:52

    Saan:

    een dag voor het jaarlijkse Surprise festival kan ik jullie alvast meedlen dat de kerstboom gister door Chris en mij op professionele wijze geinstallerd is ;) Jullie zien hem de 24e! ps; Sint heeft iets achtergelaten voor jullie hier..goeie reis terug in ieder geval!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Wieneke, Sander, Frederique, Yves

De Pommetjes beginnen aan een nieuw avontuur. In middels is ons reisteam versterkt met Yves en Frederique.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 51478

Voorgaande reizen:

14 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

Four feet high and rising

09 Juli 2010 - 24 Juli 2010

Duiken en luieren in de tent

Landen bezocht: