Geen tekst, wel foto's - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Wieneke, Sander, Frederique, Yves - WaarBenJij.nu Geen tekst, wel foto's - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Wieneke, Sander, Frederique, Yves - WaarBenJij.nu

Geen tekst, wel foto's

Door: Wieneke en Sander

Blijf op de hoogte en volg Wieneke, Sander, Frederique, Yves

26 September 2004 | Australië, Rainbow Beach

De eerste foto's zijn er vanuit Australie!!!! Staan bij het vorige bericht.

Groeten Wien en Sander

• 26 September 2004 - 16:47

Chris:

haha ouwe hippie :)

• 27 September 2004 - 05:05

Frans:

Ja kijk ik eens een dag niet. Als jullie langs een schapenfarm komen kun je je laten scheren Sander. Loont zich nu

• 27 September 2004 - 07:09

Sanne:

Schapenfarmgrap is meesterlijk, Frans!

• 28 September 2004 - 11:57

Juf Moniek:

Hallo!
    Veerle heeft nu mentoruur en we hebben even samen naar jullie mooie foto's gekeken. Veerle weet heel veel te vertellen over jullie reis, ze onthoudt alles.
    Op school gaat alles goed.
    Nou veel plezier nog in australie.

• 29 September 2004 - 21:30

Markie:

Hallo daar down under. Ja, ja, ook die lange kijkt op jullie site. Ik ben strontjaloers. Hopelijk gaat alles naar wens !!! Geniet er nog van. Ook groeten van Dolores en de kinderen.

oh ja krijg je ook al geluid uit je piepke ?

• 30 September 2004 - 08:42

Marie-josée:

Ha Ozzies, nou Wien en Sander Floor begint aardig te lijken op jullie Koala beertjes ze is nl. overgestapt naar de poezenpaté, ja,ja, zij wel!!!
    Geniet ze en xxx van ons alledrie

• 08 Oktober 2004 - 02:25

Cheyenne & Roger - Canadians:

Hello from Cairns
    I can't understand a word on this page but I hope you get this and email to tell us where you are and your mobile number (I lost it)
    Chey & Rog

• 13 Oktober 2004 - 21:26

Saane:

wazig, jullie staan al bijna op en ik ga hier bijna slapen ;) iets wat me zomaar op viel! x